F&Q
MIKOR KÉZBESÍTIK A RENDELÉST?
Minden rendelést 2 munkanapon belül elküldésre kerül a rendelés megerősítése után. Abban az esetben, ha előfizet, akkor az első rendelést azonnal elküldjük Önnek, a többi CuteBoxes előfizetést pedig a következő hónap első hetében küldjük el Önnek.
MIT TEHETÜNK ABBAN AZ ESETBEN, HA NEM ÉRKEZETT MEGERŐSÍTŐ E-MAIL A RENDELÉSRŐL?
A rendelést megerősítő e-mail automatikusan generálódik ki a saját rendszerünk segítségével. Abban az esetben, ha nem jelenik meg Önnek az e-mail, ellenőrizze a Spam levelek között, vagy ellenőrizze az Ön álltal megadott e-mail címet. Ha véletlenül rossz e-mail címet adott meg, nyugodtan keressen minket a hello@cutebox.sk címen, hogy közösen megoldjuk a problémát és elküldjük Önnek a megerősítést a rendelésről.
LEHET SZÁMLÁT KAPNI CÉG SZÁMÁRA IS?
Igen! A rendelésnél elég megjelölni a ,,Vásárlás cég számára” lehetőséget, és beírni minden adatot a cégről és így a számla automatikusan a cég számára lesz kiállítva.
HOGYAN RENDELEM MEG AZ E-SHOPON?
A lépések nagyon egyszerűek és nem tart sokáig! Fent a menüben kattinston a BOX szekcióra, ezután megjelenik egy oldal, ahol ki választhatja a saját CuteBox -át, és a kattintás után átirányítják egy oldalra a kiválasztott változatról és a saját CuteBox -át egyszerűen helyezze a kosárba. Lehetőséget kínálunk arra is, hogy a dobozt ajándékba küldjük el. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy meglepje szeretteit. Ezután a pénztárhoz lép, ahol kitölti az összes adatot, kiválasztja a fizetési módot és megerősíti a megrendelést.
MIT TALÁLOK A CUTEBOXBAN?
Minden hónapban 5 új kozmetikai termékre számíthat a legjobb bőr-, test-, dekorációs vagy hajápoló kozmetikumok közül 50 és 90 euró értékben.
HOGYAN HASZNÁLJAM A TERMÉKEKET A CUTEBOXBÓL?
Minden CuteBox tartalmaz egy információs lapot egy listát a termékekről és ezeken rajta van a termékek használati utasítása is. Minden terméken megtalálható az összetevők listája, amelyet használat előtt gondosan olvassa át.
TETSZETTEK A TERMÉKEK A CUTEBOXBAN, HOL TUDOM ÚJRA MEGVENNI?
Minden CuteBox dobozhoz tartozik egy tájékoztató lap a márkával kapcsolatos információkkal és egy webáruházzal, ahol újra megvásárolhatja a terméket. Tudassa velünk a közösségi médiában, hogy melyik terméket szerette meg!
A CUTEBOX RENDELHETŐ AJÁNDÉKBA?
Természetesen, a CuteBox ideális ajándék, aminek garantáltan minden nő örülni fog! Csak adja meg szerettének szállítási címét és telefonszámát. Kíméljük a környezetet, és a számlákat e-mailben küldjük. Ezért nem kell aggódnia amiatt, hogy a címzett megtudja a megvásárolt CuteBox árát. A CuteBox-odba egy INGYENES ajándékkártyát is beleteszünk, amelyet te magad választhatsz ki a kosárban.
HOGYAN NÉZ KI A DOBOZ?
Minden hónapban nemcsak egy vadonatúj CuteBox dizájnra, hanem vadonatúj termékekre is számíthat! Mindig igyekszünk a CuteBox tematikáját úgy kialakítani, hogy minden hónapban örömet okozzon Önnek. A korábbi CuteBoxok menüpontban megtekintheti az összes korábbi CuteBoxot a benne lévő termékekkel együtt.
NEM TUDOK BEJELENTKEZNI A FIÓKOMBA, MIT TEGYEK?
Ha elfelejtette jelszavát, kattintson a „Elfelejtettem a jelszavam” mezőre. Miután rákattintott, megjelenik egy űrlap, ahol megadhatja az e-mail címét, és egy e-mailt küldünk Önnek, amelyben megadhatja az új jelszavát. Bármilyen más probléma esetén, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a hello@cutebox.sk e-mail címen.
MELYEK A FŐ ELŐNYÖK?
A CuteBox minden hónapban változatos szépségápolási termékeket tartalmaz, többek között bőr-, test- és hajápolási termékeket, valamint sminktermékeket 50 és 90 euró közötti értékben. Ez a változatosság lehetővé teszi előfizetőink számára, hogy új szépségápolási termékeket fedezzenek fel és próbáljanak ki kedvezményes áron, 18,99 €/hó áron. Így nem szükséges több üzletet felkeresni vagy számos weboldalt böngészni, hogy megtaláljuk az Önnek megfelelő új termékeket, ami időt, fáradságot és pénzt takarít meg.
MILYEN FIZETÉSI MÓDOKAT FOGAD EL?
A következő fizetési módokat fogadjuk el webáruházunkban:
- Fizetőkártyák (VISA, MasterCard, American Express, stb.)
- Banki átutalások
- Fizetési alkalmazások (Apple Pay, Google Pay)
NEM TALÁLTA MEG, AMIT KERESETT? KÉRJÜK, VEGYE FEL A KAPCSOLATOT ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKKAL A KAPCSOLAT MENÜPONTBAN.