Ingyenes szállítás az előfizetéshez
5 nagyszerű termék minden hónapban

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

CuteBox s.r.o. (továbbá „ÁSZF“)

I. Alapvető rendelkezések:

A jelen ÁSZF szabályozza az adásvételi vagy előfizetési szerződésben résztvevő felek közötti kapcsolatot, amely szerint:

  1. 1. Az eladó oldalán a következő vállalat szerepel CuteBox s.r.o., elhelyezkedése: Chmeľová dolina 20, 949 01 Nitra, IČO: 53 098 005, bejegyezve a Nyitrai Kerületi Bíróság kereskedelmi nyilvántartásába, szekció: Sro, vložka č. 51361/N (tovább, mint „eladó”) és
  2. A vásárló oldalán a következő szerepel:
  • Fogyasztó (tovább, mint „fogyasztó”) vagy
  • Vállalkozó (tovább, mint „vállalkozó”).

Az eladóval kapcsolatos további információk a cutebox.hu/rolunk  weboldalon találhatóak.

Felügyeleti hatóság:

Szlovák Kereskedelmi Felügyelet (SOI)

Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj,

Staničná 9, P. O. Box 49/A, 950 50 Nitra 1

tel. sz. 037/772 02 16

A vevő  fogyasztó vagy vállalkozó.

A fogyasztó  olyan természetes személy, aki a fogyasztói szerződés megkötésekor és teljesítésekor nem kereskedelmi vagy egyéb vállalkozási tevékenysége keretében jár el.

Az Eladó és a Fogyasztó közötti, a jelen ÁSZF-ben kifejezetten nem szabályozott jogviszonyokra a törvény vonatkozó rendelkezései az irányadóak. 40/1964 Tt. számú törvény, a Polgári Törvénykönyv, valamint a 102/2014 Tt. számú törvény, a távértékesítési szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő termékértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás során a fogyasztóvédelemről, valamint egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről szóló törvény (a továbbiakban: „távértékesítési törvény”).

A vállalkozó alatt értjük:

  • a kereskedelmi nyilvántartásba bejegyzett személy,
  • olyan személy, aki kereskedelmi engedély alapján tevékenykedik,
  • az a személy, aki nem kereskedelmi engedély alapján, hanem külön jogszabály szerinti engedély alapján folytat tevékenységet,
  • az a személy, aki mezőgazdasági termelést folytat, és akit a nyilvántartásba külön rendelet alapján vettek fel.

Az ÁSZF alkalmazásában vállalkozónak minősül az is, aki üzleti tevékenysége során az előző mondatban foglaltak szerint jár el. Amennyiben a Vevő a megrendelésben az azonosító számát (azonosítószám) adja meg, úgy a Vevő tudomásul veszi, hogy az ÁSZF-ben a vállalkozókra vonatkozó szabályok vonatkoznak rá.

Az Eladó és a vállalkozó közötti, a jelen ÁSZF-ben vagy az Eladó és a Vevő közötti szerződésben kifejezetten nem szabályozott jogviszonyokra a módosított 513/1991. sz. törvény, a Kereskedelmi törvénykönyv vonatkozó rendelkezései az irányadóak.

A megrendelés elküldésével a Vevő megerősíti, hogy megismerte a jelen ÁSZF tartalmát, valamint az ÁSZF részét képező Panaszkezelési eljárás tartalmát, a megrendelés elküldésének időpontjában érvényes és hatályos változatban.

A Vevő tudomásul veszi, hogy az Eladó kereskedelmi ajánlatában szereplő termékek megvásárlása nem jogosítja fel a Vevőt az Eladó vagy más cégek bejegyzett védjegyeinek, kereskedelmi neveinek, céglogóinak vagy szabadalmainak használatára, kivéve, ha az adott esetben külön szerződésben másként állapodtak meg.

Az Eladó által a „CuteBox” címke alatt kínált áruk/tételek esetében 5 darab kozmetikai termék, beleértve az ajándékdobozt, amelyben ezeket a kozmetikai termékeket a vevőnek elküldik, ezért az áru visszaküldése esetén nemcsak a fel nem használt kozmetikai termékeket, hanem az ajándékdobozt is vissza kell küldeni, különben nem lehet a megvásárolt árut teljesnek tekinteni. Az Eladó ezért kifejezetten tájékoztatja a Vevőt, hogy a teljes áru alatt a doboz a tartalmával együtt értendő.

Az Eladó kifejezetten tájékoztatja a Vevőt arról, hogy a doboz tartalmát a Vevő nem ismeri előre, azaz a Vevő beleegyezik ebbe az értékesítési formába, miszerint a „CuteBox” termék megvásárlásával előre nem meghatározott kozmetikai termékeket vásárol, amelyeket a doboz tartalmazni fog.

A jelen ÁSZF alkalmazásában előfizetői szerződés olyan szerződés, amelyben az eladó vállalja, hogy az előfizetési időszak alatt meghatározott időközönként a megrendelt árut a fogyasztó rendelkezésére bocsátja, a fogyasztó pedig vállalja, hogy az adott időszakra vonatkozóan a szállítás árát megfizeti. Az előfizetési szerződés lehet önálló szerződés, vagy lehet egy adásvételi szerződés része is, ahol azt, hogy az eladó és a vevő közötti kapcsolat (is) előfizetési szerződés, az határozza meg, hogy a vevő „előfizetés” megjelölésű árut rendelt.

 II. Adásvételi szerződés:

  1. Az adásvételi szerződés megkötése 

Ha a vevő fogyasztó, az adásvételi szerződés megkötésére irányuló javaslat az eladó által kínált áruknak az eladó weboldalán történő elhelyezése. Az adásvételi szerződés a fogyasztói vevő által leadott megrendeléssel és az eladó általi elfogadással jön létre. Az eladó ezt az elfogadást a Vevő fogyasztónak haladéktalanul visszaigazolja a Vevő fogyasztó által megadott e-mail címre küldött tájékoztató e-mailben; ez a visszaigazolás azonban nem érinti az adásvételi szerződés létrejöttét. Az így létrejött adásvételi szerződés (beleértve a megállapított árat is) csak a felek megállapodásával vagy jogi alapon módosítható vagy mondható fel. Az eljárás alóli kivételt lásd az V. pontban. Megrendelés.

Ha a vevő vállalkozó, az adásvételi szerződés megkötésére irányuló ajánlat a vevő vállalkozó által elküldött árubeszerzés, és maga az adásvételi szerződés abban a pillanatban jön létre, amikor az eladó a kötelező érvényű hozzájárulását elektronikus úton a vevő vállalkozónak az ajánlatával együtt átadja. Az eladó nem vállal felelősséget az adattovábbítás során felmerülő hibákért. Az adásvételi szerződés szlovák nyelven jön létre.

A megkötött adásvételi szerződést az Eladó a vonatkozó jogszabályokban meghatározott ideig, a sikeres teljesítés érdekében archiválja, és harmadik, nem érdekelt felek számára nem teszi hozzáférhetővé. A szerződés megkötéséhez vezető egyes technikai lépésekről a jelen ÁSZF-ből tájékozódhat, ahol a folyamat egyértelműen le van írva. A vevőnek lehetősége van a megrendelés tényleges elküldése előtt ellenőrizni és szükség esetén javítani a rendelését.

A vevőnél az áruvásárlás következtében felmerülő költségek (pl. a távoli kommunikációs eszközök – telefon, internet stb. – használatáért) a szokásos összegűek, a vevő által igénybe vett távközlési szolgáltatások díjszabásától függően.

  1. A vétel tárgyának átadása

Az adásvételi szerződésben az eladó vállalja, hogy a vétel tárgyát képező dolgot átadja a vevőnek, és lehetővé teszi, hogy az a tulajdonjogot megszerezze, a vevő pedig vállalja, hogy a vételt átveszi, és a vételárat megfizeti az eladónak.

Az Eladó fenntartja az ingóság tulajdonjogát, ezért a Vevő csak a vételár teljes kifizetése után válik tulajdonosává.

Az Eladó átadja a Vevőnek a Tételt és a Tételre vonatkozó dokumentumokat, és lehetővé teszi, hogy a Vevő az adásvételi szerződésnek megfelelően megszerezze a Tétel tulajdonjogát.

Amennyiben az eladónak kell a Tételt elszállítania, az eladó köteles a Tételt a vevőnek átadni:

  • a vállalkozónak az első fuvarozónak a vevő részére történő szállítás céljából történő átadásával, és lehetővé teszi a vevő számára, hogy a fuvarozóval szemben a fuvarozási szerződés szerinti jogokat gyakorolja,
  • csak akkor, ha az árut a fuvarozó átadja neki.

Az eladó köteles a terméket a termék megőrzéséhez és védelméhez szükséges módon csomagolni. Ugyanígy az eladó gondoskodik az áru fuvarozásáról is.

Az Eladó az árut csak a teljes vételár kifizetése után adja át a Vevőnek. Miután a Vevő a megvásárolt áru teljes vételárát kifizette, az Eladó az ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően elküldi az árut.

A 102/2014. sz. törvény értelmében az eladó köteles megjelölni a fogyasztó vevőnek azt az időtartamot, amelyen belül az eladó vállalja az áru leszállítását vagy a szolgáltatás nyújtását:

Az Eladó a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb az adásvételi szerződés megkötésétől számított 30 napon belül köteles az árut a Vevő Fogyasztónak leszállítani. A szokásos szállítási határidő az áru feladásától számított 5 munkanap. Ha az eladó nem teljesítette az áru legkésőbb az adásvételi szerződés megkötésétől számított 30 napon belül történő leszállítására vonatkozó kötelezettségét, a Vevő követelheti tőle az áru általa biztosított további ésszerű határidőn belüli leszállítását. Ha az eladó még ezen ésszerű határidőn belül sem szállítja le az árut, a vevő jogosult elállni a szerződéstől.

A vásárló vállalkozó ezennel beleegyezik, hogy a megvásárolt áruk használatára vonatkozó szlovák nyelvű használati utasítást nem igényel.

Az Eladó javasolja a Vevőnek, hogy az egyes termékek konkrét összetételét (összetevők, allergének stb.) mindig ellenőrizze az egyes gyártók weboldalain, mielőtt egy adott terméket használna.

III. Információ biztonsága és védelme:

A Vevő személyes adatainak az Eladó általi védelmére és feldolgozására az alábbi Adatvédelmi szabályzat vonatkozik

IV. Árak:

Az online webáruházban mindig naprakész és érvényes árak találhatók. Az árak véglegesek, azaz tartalmazzák az ÁFA-t és minden egyéb adót és díjat, amelyet a vevőnek kell fizetnie az áru megszerzéséért, ez nem vonatkozik a szállítási stb. díjakra, amelyek az úgynevezett kosárban szerepelnek, és amelyek összege a vevő választásától függ.

A Vevő tudomásul veszi, hogy amennyiben a Vevő az Eladó belső információs rendszerében bekövetkezett hiba miatt tévesen közzétett áron rendel árut, az Eladó jogosult elállni az adásvételi szerződéstől, még akkor is, ha a Vevő a megrendelését megerősítő e-mailt kapott. Ebben az esetben az Eladó tájékoztatja a Vevőt erről a tényről. Példák arra, hogy mikor fordulhat elő hibásan közzétett ár, különösen a következők:

  • az áru ára első látásra helytelen (pl. nem veszi figyelembe a beszerzési árat);
  • az áru ára hiányzik, vagy egy vagy több extra számjegyet tartalmaz;
  • az áruk árengedménye meghaladja az 50%-ot anélkül, hogy az áru egy speciális marketingkampány vagy egy speciális szimbólummal megjelölt értékesítés része lenne.

Az akciós árak az akciós áru darabszámának feltüntetése esetén a készlet elfogyásáig, vagy meghatározott ideig érvényesek.

Az eredeti ár azt az árat jelenti, amelyen az eladó a szóban forgó árut kínálta, az esetleges bónuszok, az eladást elősegítő marketingkampányok és egyéb kedvezményes akciók figyelembevétele nélkül az eladó által üzemeltetett webáruházban, vagy a gyártó vagy forgalmazó által nem kötelezően ajánlott árat, amelyik ár jobban tükrözi a szóban forgó termék piaci árszintjét, az mindig megjelenik.

Az Eladó fenntartja a jogot, hogy az adásvételi szerződést semmisnek nyilvánítsa, ha személyes adatokkal való visszaélés, a fizetési kártyákkal való visszaélés stb. történt, vagy ha közigazgatási vagy bírósági hatóság közbelépése miatt. Az ilyen eljárásról a vevőt tájékoztatni fogjuk.

Az Eladó fenntartja továbbá a jogot, hogy az adásvételi szerződést semmisnek nyilvánítsa, ha az árengedményt vagy hasonló utalványt jogosulatlanul, a feltételek megsértésével használják fel. Főszabály szerint ez az eset áll fenn, ha:

  • a kedvezményes utalványt más árukra használják fel, amelyekre azt szánták;
  • a kedvezményes utalványt egy másik kedvezménnyel együtt használják fel, még akkor is, ha e kedvezmények összevonását nem tiltották meg kifejezetten;
  • a kedvezményes utalványt olyan vásárlásra használják fel, amely nem éri el a meghatározott minimálárat;
  • az eladó felfedezi, hogy az árengedményes utalványt már felhasználták.

V. Rendelés

A Vevő az árut a megrendelés időpontjában érvényes áron kapja meg (kivéve, ha a jelen ÁSZF IV. részében leírt esetek egyike fennáll). A Vevő Fogyasztónak lehetősége van arra, hogy a megrendelés leadása előtt megismerje a teljes árat, beleértve az ÁFA-t és minden egyéb költséget. Ez az ár a megrendelésben és az árubeszerzés átvételét igazoló üzenetben kerül feltüntetésre.

A termék megrendelhető a cutebox.hu/boxy oldalon

VI. Az adásvételi szerződéstől való elállás

Az eladó javasolja a vevőnek, hogy az adásvételi szerződéstől való elállás előtt olvassa el a használati utasítást, a termék összetételét.

  1. Az adásvételi szerződéstől való elállás a fogyasztónak minősülő vevő részéről:

A távértékesítési törvény 7. §-ának rendelkezései szerint a vevőnek joga van az áru átvételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállni az így megkötött adásvételi szerződéstől. Az áru átvétele a megrendelt áru minden részének Ön vagy az Ön által kijelölt harmadik személy általi átvételét jelenti, a fuvarozó kivételével. A határidő betartottnak minősül, ha Ön az elállási jog gyakorlásáról szóló értesítését a határidő utolsó napján elküldi. Ön az elállási határidő lejárta előtt is visszaléphet a szerződéstől.

A vevőnek a cutebox.sk oldalon található űrlapon vagy a kitöltött űrlapnak az áruval együtt történő elküldésével kell az eladót tájékoztatnia az adásvételi szerződéstől való elállásról a fent említett határidőn belül. A fogyasztónak az adásvételi szerződéstől való elállási jogának gyakorlására vonatkozó utasítások az elállási formanyomtatvánnyal együtt ITT találhatóak.

A visszavonást és az árukat a következő címre kell küldeni:

CuteBox s.r.o., Chmeľová dolina 20, 949 01 Nitra

A vevő köteles az árut az áru átvételétől számított 14 naptári napon belül hiánytalanul, sértetlenül, tisztán, abban az állapotban és értékben visszaküldeni, ahogyan az árut átvette (a „CuteBox” jelzésű áru esetében a doboz a tartalommal együtt az árunak minősül). A határidő betartottnak minősül, ha a vevő a 14 napos határidő lejárta előtt visszaküldi az árut.

A Vevő felel az Áruk értékének minden olyan csökkenéséért, amely az Áruk természetének, jellemzőinek és funkcionalitásának megállapításához szükségesől eltérő módon történő kezeléséből ered. Ha a Vevő az árut sérülten küldi vissza, az Eladó az áru értékcsökkenésének megfelelő összeget követelhet a Vevőtől (a távértékesítési törvény 10. szakaszának (4) bekezdésével összhangban). Ha az eladó megállapítja, hogy a vevő által az elálláskor visszaküldött áru a vevő hibájából sérült, az eladó jogosult a kárért való felelősséget bírósági úton érvényesíteni.

Fogyasztási cikkek (pl. kozmetikumok, drogériás termékek stb.) esetében a szerződéstől csak akkor lehet elállni, ha a vevő az árut sértetlenül, az eredeti csomagolásban és használatlanul szállítja.

A visszaküldött áru ellenértékét a fogyasztónak a vásárlási szerződéstől való elállásról szóló értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítik. A 102/2014. sz. törvény értelmében a megvásárolt áru ellenértékét csak a visszaküldött áru címünkre történő visszaszállítását vagy a visszaküldést igazoló dokumentum bemutatását követően térítjük vissza a vevőnek, attól függően, hogy melyik következik be előbb.

A fogyasztó nem állhat el a szerződéstől, kivéve azokat az eseteket, amikor az adásvételi szerződéstől való elállásról kifejezetten megállapodtak:

  1. a fogyasztó egyedi igényei szerint készült áru, egyedi gyártású áru vagy kifejezetten egy fogyasztó számára tervezett áru értékesítése,
  2. olyan védőcsomagolásba zárt áruk értékesítése, amelyek egészségügyi vagy higiéniai okokból nem alkalmasak a visszaküldésre, és amelyek védőcsomagolása a kiszállítás után felszakadt,
  3. olyan áruk értékesítése, amelyek jellegükből adódóan a kiszállítás után elválaszthatatlanul összekeveredhetnek más árukkal,
  4. ha az adásvételi szerződés tárgya olyan ajándékutalvány, amelyet a fogyasztó kivett a védőcsomagolásból (azaz pl. a borítékból), ilyen esetben a titkos kódot felfedik, és ezáltal elrontják és elfogyasztják.

Ha a vevő úgy dönt, hogy a megadott határidőn belül eláll, javasoljuk, hogy az árut a mellékelt elállási nyomtatvánnyal együtt szállítsa el az eladó címére az elállás gyorsabb feldolgozása érdekében.

A fogyasztó tudomásul veszi, hogy ha eláll a távollevők között kötött szerződéstől, viseli az áru eladóhoz történő visszaküldésének költségeit.

A Vevő tudomásul veszi, hogy amennyiben az áruval együtt ajándékot adnak, az ajándékozási szerződés az Eladó és a Vevő között azzal a feltétellel jön létre, hogy amennyiben az adásvételi szerződéstől való elállási jogát 14 naptári napon belül gyakorolja, az ajándékozási szerződés az elállás időpontjában hatályát veszti, és a Fogyasztó köteles a visszaszolgáltatott áruval együtt visszaküldeni a kapcsolódó ajándékokat, beleértve mindent, amivel gazdagodott. Abban az esetben, ha ezeket az ajándékokat nem küldik vissza, ezek az értékek a fogyasztó jogalap nélküli gazdagodásának minősülnek. Ha a jogalap nélküli gazdagodás tárgyának visszaszolgáltatása nem lehetséges, az eladó jogosult a szokásos árnak megfelelő összegű pénzbeli kártérítésre. Az ajándékozási szerződéstől való visszalépés esetén az adásvételi szerződés nem szűnik meg, és a szerződéseket e tekintetben külön kezelik.

Ha az áruk visszaküldésének valamennyi fenti feltétele teljesül, a vevő jogosult a visszaküldött árukkal kapcsolatban kifizetett összegek visszatérítésére, amelyeket legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállást követő 14 napon belül visszaküldünk a vevőnek. A visszatérítésre ugyanazt a fizetési módot használják, amelyet a vevő a rendelési folyamat során használt, kivéve, ha kifejezetten más visszatérítési módban állapodtak meg, minden további díj felszámítása nélkül.

  1. Az adásvételi szerződéstől való elállás a vevő részéről, aki a vállalkozó:

A vállalkozónak minősülő vevőnek az eladó 14 napon belül engedélyezheti az adásvételi szerződéstől való elállást. Ha a vállalkozó vevőnek engedélyezik, hogy 14 napon belül elálljon az adásvételi szerződéstől, a vevő tudomásul veszi, hogy a visszatérítendő vételár csökkenthető azzal az összeggel, amellyel az áru értéke csökkent.

Amennyiben nem sikerül mindkét fél számára elfogadható feltételekben megállapodni, az árut a vevő költségére visszaküldjük a vevőnek. Az Eladó jogosult továbbá a Vevőre hárítani a felmerülő többletköltségeket.

Amennyiben az üzleti vevő 14 napon belül elállhat az adásvételi szerződéstől, a vevő köteles az árut hiánytalanul, sértetlenül, tisztán, abban az állapotban és értékben visszaszolgáltatni, ahogyan az árut átvette („CuteBox” jelzésű áru esetén a doboz a tartalommal együtt árunak minősül).

  1. Az eladó eláll az adásvételi szerződéstől, ha az áru árában hiba van:

A törvényben meghatározott esetek kivételével az Eladó jogosult elállni az adásvételi szerződéstől az áru árában bekövetkezett nyilvánvaló hiba esetén. Az adásvételi szerződéstől való elállás e pont alapján főszabály szerint a vevő és az eladó közötti adásvételi szerződés megkötésének napját követő naptól számított 14 napon belül lehetséges azáltal, hogy az eladó a megrendelést visszavonja, vagy más módon jelzi a vevőnek, hogy eláll az adásvételi szerződéstől. Ha a Vevő az áru vételárának legalább egy részét kifizette, ezt az összeget legkésőbb az Eladónak az adásvételi szerződéstől való elállását követő naptól számított 14 napon belül visszautalják a Vevő bankszámlájára.

VII.  Fizetési feltételek:

Az Eladó a következő fizetési feltételeket fogadja el:

  1. előre fizetés banki átutalással,
  2. fizetés a bank internetes felületén keresztül (online fizetési kártya),

Az áru a teljes kifizetésig és elfogadásig az Eladó tulajdonában marad, de az áru kárveszélye az áru átvételekor a Vevőre száll át.

Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a Vevőnek csak a saját belátása szerint kiválasztott fizetési módokat ajánlja fel.

A Vevő számlázási adatai nem módosíthatók visszamenőlegesen a megrendelés feladása után.

A Vevő hozzájárul ahhoz, hogy az Eladó elektronikus formában (ún. elektronikus számla) adóügyi dokumentumot készítsen és kézbesítsen a Vevőnek a megrendelésben megadott e-mail címére.

VIII. Szállítási feltételek:

  1. A szállítás módjai

Az Eladó a következő szállítási módokat biztosítja:

  • Szállítási szolgáltatással történő küldés,
  • postai úton történő küldés egy címre vagy közvetlenül a postahivatalba.

Az egyes szállítási módok az egyes szolgáltatások aktuális elérhetősége szerint kerülnek felajánlásra.

  1. Egyéb feltételek

A vevő, aki vállalkozó, köteles (a vevőnek, aki fogyasztó, ajánlott ezt az eljárást követni) a szállítmány állapotát (csomagok száma, a céglogóval ellátott szalag sértetlensége, a doboz sérülése) a fuvarozóval együtt azonnal a kézbesítéskor ellenőrizni a mellékelt szállítólevél szerint. A vevőnek jogában áll megtagadni az olyan küldemény átvételét, amely nem felel meg az adásvételi szerződésnek, pl. mert a küldemény hiányos vagy sérült. Ha a vevő a sérült szállítmányt a fuvarozótól átveszi, a sérülést a fuvarozó átadási jegyzőkönyvében le kell írni.

A hiányos vagy sérült szállítmányt azonnal jelenteni kell e-mailben a hello@cutebox.hu címen, a fuvarozóval közösen kárbejelentést kell készíttetni, és azt haladéktalanul el kell küldeni e-mailben vagy postai úton az eladónak. A szállítmány hiányosságára vagy külső sérülésére vonatkozó további állítások nem fosztják meg a vevőt a tétel követelésének jogától, hanem lehetőséget adnak az eladónak annak bizonyítására, hogy nem történt adásvételi szerződésszegés.

IX. Előfizetési megállapodás

A jelen ÁSZF alkalmazásában az előfizetési szerződés olyan szerződés, amelyben az eladó vállalja, hogy egy előfizetési időszak alatt meghatározott időközönként a fogyasztónak a megrendelt árut szállítja, a fogyasztó pedig vállalja, hogy az adott időszakra vonatkozóan a szállítás árát megfizeti.

Az előfizetési szerződés megkötésére és az áru leszállítására a II. cikkben foglalt rendelkezések vonatkoznak. ÁSZF adásvételi szerződésében foglaltaknak megfelelően, a jelen IX. cikkben foglalt eltérésekkel. ÁSZF-ben foglaltak szerint.

Ha a Vevő az Árut úgy rendelte meg, hogy előre fizetett egy bizonyos időszakra vonatkozóan, akkor az Eladó az Árut havi rendszerességgel egymás után szállítja a Vevőnek úgy, hogy az Árut minden naptári hónap 10. napján (ha ez a nap munkaszüneti napra vagy ünnepnapra esik, akkor a következő munkanapon) elküldi. A szokásos szállítási határidő az áru feladásának napjától számított 5 munkanap.

Ha a fogyasztó-vásárló az árukat úgy rendelte meg, hogy azok szállítását egy bizonyos időtartamra előfizette, akkor a megkötött előfizetési szerződéstől csak az első leszállított áru leszállítását követő 14 napon belül állhat el. Az előfizetési szerződéstől való elállással kapcsolatos minden egyéb jogra és kötelezettségre a VI. cikkben meghatározott, az adásvételi szerződéstől való elállásra vonatkozó rendelkezések az irányadók. Az adásvételi szerződéstől való elállásról szóló jelen ÁSZF.

Az üzleti vevőnek az eladó engedélyezheti, hogy 14 napon belül elálljon az előfizetési szerződéstől. Abban az esetben, ha az Eladó engedélyezi a Vállalkozónak az Előfizetői szerződéstől való elállást, a jelen ÁSZF VI.B. cikkében foglalt rendelkezések alkalmazandók.

A jelen ÁSZF II-VIII. cikkének rendelkezései a jelen IX. cikkben meghatározott eltérésekkel az Előfizetői Szerződésre is vonatkoznak. ÁSZF.

X. Garanciális feltételek:

Az árukra vonatkozó garanciális feltételek az eladó Panaszkezelési szabályzatában és a vonatkozó szlovák törvényekben foglaltak szerint alakulnak. A vásárlási dokumentum jótállási jegyként szolgál

XI. Végleges rendelkezések:

Az Eladó és a Vevő közötti vitás kérdések bíróságon kívül is rendezhetők. Ebben az esetben a vevő – fogyasztó bíróságon kívüli vitarendezési szervezethez fordulhat, amely például a Szlovák Kereskedelmi Ellenőrzési Hatóság, vagy a vitát egy kijelölt alternatív vitarendezési platformon keresztül rendezheti (Art. Az Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU rendelete (2013. május 21.) a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló rendelet) (HL L 165., 2013.6.18.) 14. cikkének (1) és (2) bekezdése. Az Eladó azt ajánlja, hogy a Vevő először vegye fel a kapcsolatot az Eladóval a helyzet megoldása érdekében, mielőtt peren kívüli vitarendezéshez folyamodna.

A 102/2014. sz. törvény értelmében az eladó köteles tájékoztatni a vita alternatív vitarendezési rendszeren keresztül történő rendezésének lehetőségéről és feltételeiről; az eladó köteles továbbá a weboldalán az alternatív vitarendezési platformra mutató linket biztosítani, amelyen keresztül a fogyasztó javaslatot tehet az alternatív vitarendezés kezdeményezésére:

A fogyasztónak jogában áll az eladóhoz fordulni jogorvoslatért, ha elégedetlen azzal, ahogyan az eladó a panaszát kezelte, vagy ha úgy véli, hogy az eladó megsértette a jogait. Ha az eladó a fogyasztó kérelmére nemleges választ ad, vagy egyáltalán nem válaszol a feladás napjától számított 30 napon belül, a fogyasztónak joga van alternatív vitarendezés (a továbbiakban: AVR) kezdeményezésére irányuló javaslatot benyújtani. AVR útján kizárólag az eladó és a fogyasztó közötti szerződésből eredő és azzal kapcsolatos viták rendezhetők, kivéve a 391/2015. sz. törvény 1. § (4) bekezdése szerinti vitákat. és az olyan viták, amelyek értéke nem haladja meg a 20 eurót. Az AVR kezdeményezésére irányuló kérelmet a fent említett törvény 3. szakasza szerinti AVR-szervezethez kell benyújtani a kijelölt platformon vagy a formanyomtatványon, amelynek mintáját a fent említett törvény 1. melléklete tartalmazza. Az AVR-szervezet az AVR megindításáért a fogyasztótól legfeljebb 5 EUR (ÁFA-t is tartalmazó) díj megfizetését kérheti. Ha több AVR-szervezet is illetékes az AVR-ben, a fogyasztónak joga van kiválasztani, hogy melyikhez nyújtja be a javaslatát. Az alternatív vitarendezés mellett a fogyasztónak jogában áll az ügyben és a joghatóság helye szerint illetékes általános vagy választott bírósághoz fordulni. Az AVR-platform elérhető a weboldalon: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

 

Az alternatív vitarendezési szervek listája megtalálható a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériumának honlapján – http://www.mhsr.sk/. Az egyik ilyen szervezet a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet.

Az eladó kapcsolattartó e-mail címe: hello@cutebox.hu.

Jelen Általános Szerződési Feltételek 2020.9.9.-től érvényesek és hatályosak Az Eladó fenntartja a jogot az ÁSZF előzetes értesítés nélküli módosítására.

Košík0
Nincs termék a kosaradban!